forstaponnyn

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 27 april 2012 16:41


                                                  
                        Hej 

 Mamma och Lars har storhandlat på hööks! Tjohoooo!  Suuuuper glad! Vad snälla ni är ! Ni är bäst!  Här kommer bilder det jag fick. Men ridbyxorna jag fick var för små så vi ska in och byta dom så fort vi kan:) Men kommer en bild på mammas ridbyxor också som jag ska få låna på söndag om vi åker till ridhuset 

            

  

Och här är mammas byxor! 

   

  

Av Julia - 25 april 2012 20:47


                                                  
                              Hej 

Här kommer två filmer från idag när jag hoppade i skogen. 

 

Av Julia - 25 april 2012 20:18


                                                  
                          Hej 

Nu har jag duschat och nu tänkte jag berätta om ridningen. Jag red ner och upp för grusgropen till uppvärmning. Kommer bilder på det:) Agnes följde med mig och hon knäppte kort och la upp hinder. Så sen hoppade jag lite hinder på en väg men då gick det inte så bra han var inte fokuserad. Så vi gick till ett annat ställer och hoppade. Och han ar jätte pigg och glad på det och det var skit kul! Ska lägga in ett inlägg där jag visar er hur jag hoppade på det hindret. 

Sen hoppade jag och agnes i padocken och han var jätte pigg det var skit kul!  

Här kommer det lite bilder!

               

Av Julia - 24 april 2012 20:48


                                                  
                                  Hej 

Jag kom hem för ett dag sen från en JÄTTE härlig ridtur. Jag red runt vattenverket. Det var super mysigt! Red ute i skogen. Han hade öronen framåt hela tiden. Han älskar skogen!!!! Mycket roligare än den gegiga padocken. Hatar att rida där! Jag galopperade upp för typ tre backar och han var som en raket upp för dom. Det var det snabbaste han någonsin har galopperat med mig någon gång. Sen hoppade jag en stock i skogen . Med massor av grenar och så och då hoppade jag det och han hade jätte bra och SNABB galopp och sen hade han ett jätter bra språng. Imorgon ska agnes knäppa kort när jag hoppar den 

Här kommer några kort från idag  

          

Av Julia - 24 april 2012 15:56

  

                                                  
                             HEJ 

NU snart ska jag åka till Kasper och rida. Jag tänkte rida ut och fixa hinder eller nåt jag vet inte eller jobba galoppen.  Vi får se. Det kommer bilder sen när jag kommer hem ungefär halv sju.

   

Av Julia - 23 april 2012 20:23


                                                  
                              Hej 

Idag red jag Dugur igen med Agnes och hästen Winnie. Det var super kul! Vi red en ganska lång sväng och vi skrittade travade och galopperade.  Det var skit roligt! Agnes och jag körde kapplöpning med hästarna. Vi galopperade och dom var lika imål. Så både vann! Agnes och jag dog av skratt. Det var såååå himla roligt! (igen) Jag tränade också att trava på volten och minska och öka. Han bockade och sparkade lite bakut några gånger men inget stort. Absolut inte. 

Jag tror att jag fick till tölten. Det kändes som så . Helt plötsligt så blev han alldeles mjuk och jaa det kändes iallafall som tölt  

Glömde kameran hemma så här kommer  en gammal bild på Dugur 

          

Av Julia - 23 april 2012 14:59


                                                  
                            Hej 

Nu kom jag hem från skolan. Typ jätte trött. På onsdag bli det Kasper. Min låtsas syrra Agnes ska följa med mig och hon ska lägga upp hinder i skogen och knäppa kort så då blir det lite bilder  när jag rider och hoppar. OM det blir bra bilder.  Ja..Kanske ska följa med upp till Agnes och Linneas hästar nu . Vet inte riktigt. Det är ju sååå tråkigt väder.   Isåfall kommer det bilder på det ikväll. Hörs! Nu kommer det två bilder på mig imorse 

        

                                                  
                         

Av Julia - 22 april 2012 20:56


                                                  
                         Hej 

Här kommer en liten video på Dugur och jag när vi hoppar diket. Asså diket ser inte stort ut men när man tittar ner i det så är det ganska djupt. Ba satt ni vet.  

 

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards