forstaponnyn

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Julia - 10 april 2012 18:00

                                                  
                                       Hej

Här kommer lite bilder på mina små syrror som leker mig bubblor Enjoy!

     

       

  

 

Av Julia - 10 april 2012 17:20


                                                  
                            Hej 

Nu har jag kommit hem från Kasper. Jag mockade och red i padocken. Men det regnade!  Jätte tråkigt! Jag försökte att forma honom och träna dressyr övningar men det gick inte. Han var för okoncentrerad. Så jag galopperade på en volt. Det gick jätte bra han var super pigg fast han har gått 3 jätte hårda pass med mamma. Just det ..Han har börjat fått musli varje kväll och det gör så han blir piggare och det verkar hjälpa   Här kommer bilder på dagens Kasper . Super söööt             

 

Av Julia - 10 april 2012 11:27

     

                                                  
                              Hej 

Nu ska jag snart åka till Kasper. Jag är hos min pappa. Tänkte rida lite dressyr i padocken. Det ska bli jätte kul men det är en sak det är ju så dåligt väder. Ja men typ för det regnar ju. Men Erik ska komma och hämta mig klockan ett sen ska vi hämta Inger på hennes jobb sen till Kasper och Vilma. Det kommer bilder på dagens Kasper senare när jag kommer hem. 


Den 30 April är det Kapsers födelsedag då ska han få en riktig blandning av fil och morötter och äpplen, MUMMSS!  Eh.. juste på 30 April så fick jag hem Kasper så det måste man också fira.

Deet kändes som igår som jag stod vi min säng och bad till gud att jag skulle få kapser. (glädje tårar)  

                                      1 år tillsammans och det kommer bli mer år! Tills du dör . 

   

 

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards