forstaponnyn

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Julia - 22 april 2012 20:56


                                                  
                         Hej 

Här kommer en liten video på Dugur och jag när vi hoppar diket. Asså diket ser inte stort ut men när man tittar ner i det så är det ganska djupt. Ba satt ni vet.  

 

Av Julia - 22 april 2012 20:01


                                                  

           Hej 

Idag har jag varit med en av mina låtsas syrror upp till hennes hästar. Min andra låtsassyrra Linnea skulle på kalas så jag följde med Agnes och red Linneas häst. Jag brukar hjälpa dom med deras hästar med både ridning och NH det är jätte kul! Idag skulle jag få rida Linneas häst Dugur. Han har varit lite jobbig och sparkat bakut och stegrat och så. Så inte så konstigt om man inte känner sig trygg på en sån häst. Men idag red jag honom och det gick super! Vi red lite överallt. typ i skogen på vägen och på deras gård. Dugur har inte varit ute på länge och blivit riden så han var jätte pigg och framåt. Vi travade mycket och tränade övergångar. Sen gick vi ner på en åker och skulle knäppa lite kort.  Men då fanns det ett dike där ochdå tänkte jag ska jag hoppa? (dugur är vatten rädd och i diket var det vatten som polade.) Och dett gjorde jag. Hoppade typ över 6 gånger. Det var assss kul! Och är super nöjd över dugur.   Vilken bra och snäll häst du har Linnea!  

Här är Agnes blogg www.ponyliiv.blogg.se  och Linneas blogg www.linneateir.devote.se   

Här kommer lite bilder på dagen:)

           

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards