forstaponnyn

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 27 november 2012 19:17


                                                                            Hellu^^

Besvikelsen när jag startar kameran och det står NO BATTERY !    

                    Alltså inga bilder todaay!

 

Jaja.., Jag tränade lite med bollen med Stormen och det gick väldigt bra! Han rullade den lite med mulen. Sen spelade jag lite fotboll och han sprang efter liiite och ville putta på den :)))

 

Kasper var lite sur men borstade han en stund och pussade lite på honom  


    

 

 LOVE YOU KASPER          


Av Julia - 27 november 2012 15:55


                                                                         Hej  

Ska ut till hästarna nu snart! Ut och rida Stormen på en liten tur sen blir det lite mys med Kasper   

Uppdaterar mera sen med bilder och lite text.. :))) 

 

Stormen = Rida barbacka ute i skogen :)

Kasper = Myyys! 

 

 Love Julia  

Av Julia - 14 november 2012 19:16


                                                                        Halloj!  

Har inte bloggat på ett tag men har haft annat för mig. För det blir ganska stressat med två hästar plugg och jag går och lägger mig 8 så jag hinner inte :P

 

Jaja idag så red jag på travbanan i mörkret.. det var lite läskigt men jag försöker och fokusera på stormen så istället för att tänka på mörkret. Eh.  Jag tränade galoppen och det gick super! Han vart svettig så mitt uppdrag är klart!   

Här kommer bilder på min sötis!

   

Love Julia  

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards