forstaponnyn

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Julia - 29 april 2012 20:31


                                                  

            Hej 

Imorgon är det inte vilken dag som helst utan det är......


Kaspers FÖDELSEDAG!!!!!!! 


Imorgon blir det häst tårta med fil, äpple, morötter och knäckebrööd! Super gott! 

Och sen ska han få gå sin favorit sväng. Runt vattenverket. 

Släng in  en komentar till honom och skriv grattis! Det skulle jag bli jätte glad över. 

Så det kommer bilder imorgon på kalaset imorgon. 

Just det ska sjunga för honom också ..

        

Av Julia - 29 april 2012 19:55


                                                  
                    Hejsan svejsan 


Nu på eftermiddagen så har jag varit på ridhuset. Det gick jätte bra och han var så duktig. När jag lastade så gick han in direkt. Då blev jag super glad  Bra början! Sen när vi kom dit var han lite nervös och så. När vi kom in dit så var det en man och en kvinna som la upp studs hinder. Kanske 85 -90 cm. Sen kom det en tjej med en ganska stor häst. Men det gick och rida ändå. Jag tränade dressyr på volter. För den där tjejen skulle ju hoppa så jag fick akta mig hela tiden. Men det gcik bra ändå.   Han gcik in direkt i transporten på vägen hem med.  Sen duschade jag honom sen är det godnatt för Kasper 

             

   

Av Julia - 29 april 2012 19:48


                                                  
                                   HEJ 

Nu tänkte jag berätta om imorse när jag skulle ta ut honom och så hur det gick.

Ja när ja kom ut så hade hästarna fått lite hö redan av Lars. Sen så mockade jag och borstade honom så noga jag kunde. Han blev jätte sööt och här kommer bilder på honom 

        

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards