forstaponnyn

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Julia - 1 april 2012 15:24


                                                  
                                 Hej!

Lägger ut ett klipp när jag hoppar idag i ridhuset. Han var lite seg och trött när mamma filmade 


   

Av Julia - 1 april 2012 14:27

             

                                                  
                             Hej 

Idag har jag varit i ett ridhus och ridit. Det var jätte kul! men han är ju svår att lasta så det tog en timme innan vi fick in honom i transporten. Igår så tränade jag honom själv och då fick jag in honom ! Jag blev as glad!  men mamma ville pröva först i dag så det gjorde hon och hon gick det inte så bra för. Det tog 50 minuter innan jag frågade om jag fick försöka och efter en 10-15 minuter fick jag in honom! Jipppi! Jag fick in honom! fatta hur stolt jag blev eller?  

Sen åkte vi iväg och red och det gick super! Han var pigg och jag hoppade lite och så sen lastade jag honom när vi  skulle åka hem och det gick ochså nästan på engång! Här kommer det lite smått och gott.  ursäkta dom konstiga minerna som jag gör hela tiden

   

                                                  
                            

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards