forstaponnyn

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 27 juli 2012 09:36


                                                  
                Hej

Nu ska vi åka till hudik och shoppa lite, Men bloggar mer sen ikäll  när jag kommer hem. Om vad jag har köpt och sen ska jag blogga om Kasper eftersom jag ska mysa och promenra med honom idag  

Av Julia - 26 juli 2012 12:17

  

                          Frågestund!  


Ni får fråga vad som helst! Om Kasper eller om mig!

Fråga på! Svarar gärna på frågor!

 

Av Julia - 26 juli 2012 12:07


                                                  
                    Hej  

Nu har jjag tvättat klart två täcken och ett schabrak. Vi tvättade Kasper vinter inne täcke och vinter täcket och mitt svarta schabrak. Här kommer bilder på dom BLÖTA täckena.

     

Av Julia - 26 juli 2012 11:58


                                                  
                 Hej  

 

Igår badade jag två gånger i det kalla vattnet. Så igår kväll så badade jag typ klockan halv tio och då var det iskallt men badade endå skit läänge! Typ Jocke och jag tävlade vem som kunde simma fortast till bojen. Sen tävlade jag med albin typ tusen gånger.

Efter en stund blev jag så kall så jag gick upp och bytte om till myskläder och la mig under två tjocka filtar. Sen  fick jag typ  halvt migrän och frös som bara den. Mina fötter óch händer var Verkligen kalla. Sanna fick värma mina fötter och lars mina armar och mamma fick massera mit huvud. Sen gick mamma och jag och la oss i min säng. Efter 45 min var jag varm och hu´vudvärken hade försvunnit.

Så då spelade jag jepordy med familjen! Super roligt!

Här kommer en bild där vi badar i våran stuga.

    

Av Julia - 26 juli 2012 10:51


                                                  
                          Hej  

Hehe! åt frukost för två timmar sen men här kommer en bild på min goda frukost! Idag ska jag tvätta täcken och sen bara ta det lugnt.  

 

Av Julia - 25 juli 2012 13:29


                                                                               Hej  

 Nu är jag i stugan så nu kommer jag vara här tills lördag så nu blir det inge häst inlägg. Här kommer några `fina` bilder på mig!  

       

Av Julia - 24 juli 2012 22:57

      

                                                  HeJ:D


Har varit ute hos Kasper och ska snart sova. Idag var Kasper inte mysig utan BUSIG!

Det började med att jag satte mig ihörnet av boxen. Sen började han nosa på min foppa toffla. Sen tog han tag i den och tugga på den och kasta den överallt! Kreativ ponny man har!  

 

                                                  
                       

Av Julia - 24 juli 2012 21:18


                                                  
                           Hej  

Nu har jag varit ute och promenerat med min prins!

Han var duktig. Men ibland ville han inte gå men tillslut följde han med.  Nån dag när jag orkar mer ska jag gå ut i skogen med honom och inte bara på vägen.


Inger och Erik har en kompis som är jätte duktig med hästarnas ben och sånt. Så han kom ner till oss på kvällen här och jag fick springa med Kasper lite. Och han tyckte att han haltade på vänster fram. Men vi har fått ett telefon nummer av han till en annan vetrinär. Vi ska ringa imorgon bitti.  

Men imorgon åker jag till stugan i 3 dagar men ska fråga Lars om vi kan ta med oss ett bredband.

Bloggar mer sen för jag ska ut till Kasper för kvällsmyset.:) Hoppas han ligger ner!  

Failade bilder sen promenaden kommer här!

     

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards