forstaponnyn

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 31 juli 2011 20:45

     

Vart hos mormor en vecka och inte varit nära en dator på EN HEL VECKA!!! Men nu lägger jag ut lite bilder och skriver igen!   Imorgon blir det beachen och ska steka lite och bada! Kommer bilder på det imorgon!   Jag vill bara tacka min mamma och pappa så hemskt mycket för dom finns här och JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET!

Puss och Kram på båda er!      


                                                          Hejdå!  

Av Julia - 22 juli 2011 17:57

Har bestämt att jag mest vill lägga ut bilder i stället för att skriva ! Men skriver ibland!   Komentera gärna dom fina bilderna!         

Av Julia - 19 juli 2011 20:20

 

                                                  
    Hej!  


Idag har jag inte haft nått för mig! Jag har varit med grannarna och badat två gånger! Super!  Nu sitter jag på rummet hos pappa med mina låtsas syrror och och brosan och väntar på mat! Jag tror att det blir schnitzel och nån slags wook!    Idag innan pappa började laga mat var han och plockade kantareler! Det gav verkligen resultat!    Pappa och Kattis har varit på Findlands färja och dom köpte två typ lådor med godis! Muums!   Det var nog allt!                            Hejdå!  




                                Bild på Kasper!  

Av Julia - 17 juli 2011 15:12


                                                  
Hej!  


Idag har jag ridit Kasper en liten bit i skogen och sen lite i padocken! Det gick jätte bra! Kasper och Lina fick stå inne i boxarna i natt för det är så knottigt och Kasper har ju knott exem! Så jag fick mocka! Gud vad jobbigt! Hahahah  ! Nu sitter jag inne på rummet och mamma och lillebrosan Albin ligger i min säng och typ vilar. Har nyss knäppt ett kort på mitt rum som ni kommer få se och en annan bild med Kasper och mig!  


                                                  
  // Julia      

Av Julia - 16 juli 2011 22:23



              Ritade den här bilden hos Maja! As nöjd!  

Av Julia - 16 juli 2011 12:38


                                                  
     Hej!  


Idag har jag sovit andra natten i nya huset och mamma väckte mig klockan nio ungefär! Jag åt frukost såg lite på tv och sen så gick jag och hämtade Kasper i hagen!  Jag red lite i padocken! Fick ner honom på tygeln i galoppen! Tjohooo! As glad   !!!  Sen red mamma en liten stund efter mig och senare kom min lillebrosas kompis och då fick jag ta Kasper en liten stund! Jag tog av sadel,träns och benskydd och borstade av honom och tränade lite horsemanship i padocken! Det gick överföväntat BRA"! Det har varit en väldigt bra dag i dag!  Nu ska jag äta pankakstårta men jordgubbar!   Så bloggar mer ikväll!


                                                  
        //Julia     Jag på Melissa                                                      Olivia på Nikitha  

Av Julia - 13 juli 2011 17:42


                                                  

                                                  
            Hej!  


I tre dagar nu har jag varit i Orrsjön och badat, fiskat och campa! Det var jätte mysigt! Idag har jag åkt till mamma och nu har vi äntligen flyttat in!  Nu är det bara att gå utanför dörren så är man vid stallet! Tjohoooo!   Jag har ridit kasper idag! Det gick jätte bra! Jag red ner i grusgropen"!Så han får klättra lite! Här kommer en bild på kasper och mig!


                                                  
      /// Julia:)  

Av Julia - 9 juli 2011 14:11

                                                 Sötaste Kasper! <3


                               Hej! Idag har jag hjälpt Albin med sitt teparty!   Det var kul! Jag serverade kladdkaka,bullar och chokladbollar och annat att dricka! Det var kul nu sitter jag och skriver på Lars dator inne i det nya huset vi ska flytta till! (Kommer bilder när jag knäppt några!?  ) Det är bara några dagar kvar nu!:) Super glad!!!!!!             Bloggar mer ikväll med MASSOR av bilder!



                                                  
     /// Julia  

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards