forstaponnyn

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Julia - 18 april 2012 23:04

 
Av Julia - 18 april 2012 22:27


                                                  
                                Hej 

Nu är jag hemma hos Olvia och vi bloggar och sitter vid datorn båda två. Eh.. Olivia ska rida in sin kalv April (engelskt uttal) Och idag har jag knäppt lite bilder på dom . Jätte söta.  Här kommer en bilder på dom ! Bloggar mer imorgon efter jag har ridit på eftermiddagen. Och det var en tjej som ville att jag skulle ha en rundtur i mitt stall och det tänkte jag kanske göra imorgon :) Önska mig lycka till 

   

    

Av Julia - 18 april 2012 22:15


                                                  
                      Hej 

Idag har jag tränat horsemnaship igen för att han har inge gummisulor och då blir det så jobbigt att rida för det blir så stora styltor och då ramlar han hela tiden. (snubblar) Min bästa kompis Olvia följde med mig hem och knäppte kort när jag tränade. Jag tränade att göra join up och backa honom och jag hoppade lite till och med. Han var snäll men lite sur för att jag bestämde så mycket över honom hela tiden.  Här kommer lite bilder och videosar på när jag tränar.

       

 

  

Av Julia - 18 april 2012 06:56


                                                  
                                     Hej 

Nu ska jag till skolan snart. Min taxi kommer om 20 minuter ungefär. Men tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg och tacka er alla som har besökt min blogg. Igår hajpade jag min blogg här på bloggplatsen. och jag fick besöksrekord 66 besökare.Det är inte dåligt! Jag sombara brukar ha 15 besökare typ per dag. Och alla gånger jag har loggat in dom här senaste dagarna har jag antingen en ny komentar eller en ny fråga. Det tycker jag är jätte kul! Typ älskar när det står på skärmen . 1ny komenter. Då blir jag alldeles  Så tack alla!!!! Nu ska jag gå och borsta tänderna. Här kommer en bild på mig sen skolan:)

      

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards