forstaponnyn

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Lite sen uppdatering:/

Av Julia - 20 april 2012 11:04


                                                  
                             Hej 

Igår hade jag med mig min dator på skolan och sen så glömde jag den där så jag kunde inte blogg igår om hur det gick att rida och så. Men då gör jag det nu istället.  


                                                  
         Torsdag 

Jag red ut i skogen:) Jag visste inte hur underlaget skulle vara men jag red ut ändå. Jag hittade en jättebra väg som var helt torr inge snö och JÄTTE bra galopp väg . Det var jätte mysigt. Solen lyste och pigg häst.  Super kul!  

När jag red och efter en stund så står det en bil på vänplatsen där jag red och i den sitter en man som lutar sig på fönstret och ser DÖD ut. Jag fick typ hjärtinfarkt och blev as rädd. Tittade närmare men vågade inte och red därifrån. Erik min hyresgäst körde bil bakom mig och stannade och knackade på hans ruta och då vaknade mannen till och hade visst somnat! Hahahahah! Snacka om trött om man bara somnar sådär     

Över till ridningen:)

Sen på vägen hem så gick jag ner på en åker och tänkte galopperade och sen när jag gjorde galoppfattning så for han iväg. Jag fick inte Stopp på honom. Han var värsta raketen. Jag dog en sekund där jaaa.   


Här kommer en bild på Kasper.Men den är inte från igår efter som glömske Julia glömde kameran på skolan OCKSÅ 

       

(Det gick asbra på för Tösen med!!:D

// Myggan :'D) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 17 januari 2013 18:07

  Ny blogg ...om mig och stormen. Den här bloggen kommer inte tas bort men kommer inteee uppdatera sååå mycket sen <3 :(  www.wildstormwind.blogg.se  ...

Av Julia - 2 januari 2013 20:59


                                                                               Hello^^ Nu på kvällen så red jag Kasper i padocken och myste bara på jag red med repgrimma och ledrep.   Han var jätte duktig. Jag tränade på att stanna och sen travad...

Av Julia - 1 januari 2013 12:30


  Hej!   Jag tänkte bara berätta att jag ska bara skriva om Kasper här. Det kommer nog inte bli så mycket inlägg men vill bara att  den blogg ska vara ägnad till Kasper eftersom den heter som sagt förstaponnyn.    Men jag tänkte skapa en an...

Av Julia - 25 december 2012 16:01


                                                                                ...

Av Julia - 25 december 2012 15:55

                                                                     Halloj! Nu har det varit julafton och jag tänkte visa lite vad jag fick men inte allt. Här är även lite bilder på när mamma och jag skulle rida ut på juldagsmorgonen.     ...

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards