forstaponnyn

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Julia - 16 september 2012 19:39


                                                                          Hej  

 

Nu på kvällen så har vi kört in transporten i padocken precis som min kompis Molly har gjort   . Varje gång jag har åkt i väg med Kasper till ett ridhus eller nåt så har vi ställt transporten brevid en väg och då går han in direkt men när det inte är en väg där så vill han absolut inte gå in.  

 

Men då tänkte jag träna det i dag och jag tänkte att det kunde ta hela natten tills jag ens fick på honom på rampen. Men idag var han sååååå nyfiken   Och då tillslut på mindre än 10 minuter så gick han in och bajsa en stor jäkla bajshög och då såg jag ut så här    Skit också! Hahaha! skit... också bajs fattar ni? Gud vilken dålig humur jag har! 

 

Bilder kommer nu!

     

                                      

                                              Love Julia   

Av Julia - 16 september 2012 19:30


   Från Enya 

 

Hej ! Jag heter Enya och jag är skötare på en ponny.

Jag bor i Grängesberg och älskar din blogg men jag undrar vart i Grängesberg

bor du och var bor din häst?

svara gärna och titta på min blogg.

Du kommer inte bli besviken!!! 

 

 

 Hej Enya!  

 

Vad kul att du gillar min blogg så mycket! 

jag bor inte i Grängesberg. Jag skrev bara någonting för jag vill hålla det lite anonymt vart jag bor och sånt. Men maila mig gärna till julia.vesterlund@hotmail.com eller komentera här om du vill veta något mer ! Hejdå"!  

 

  

                                         Love Julia  

 

 

 

Av Julia - 16 september 2012 12:19


                                                                  Look at this!  

 

                                                Love Julia  
 

Av Julia - 16 september 2012 10:15


                                                                              Hej  

Nu på morgonen så red jag Kasper en sväng och gjorde stall sysslorna. jag red först en bit på vägen sen en liten liten bit in i skogen och Kasper blev helt "skogs" tokig! Haha!  Han typ bara tog tag i bettet och gick. Jag drog i tyglarna allt vad jag kunde men han bara gick men sen kunde jag vända honom och då blev det hemvägen och då tog han tag i bettet och började trava och det får han inte göra!! Sen kom jag ut på vägen och då lyssnade han på mig igen och var as pigg på vägen hem!   

 

Bus ponny!    

 

I stallet har jag en yoga boll som kasper brukar leka med men jag har aldrig fått det på film så jag kunde visa er men det kommer i ett annat inlägg senare jag måste fixa den med lite ljud och sånt!    

Här kommer lite bilder på morgon trötta Kasper som INTE är redo för en ridtur!  

     

 

                                   Love Julia   

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards