forstaponnyn

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Julia - 15 september 2012 19:34


                                                  
                         Hellooo!  

Nu sitter man och lysssnar på spotify i mörkret. Har varit ut och tagit in the horses .,.,


gjorde dom vanliga kväll sysslorna. ( linda benen , gav han medecin och borstade )    Knäppte lite bilder på Kasper och Vilma i hagen innan vi tog in dom. Även lite andra räändom bilder 

             

                                                  
  Love Julia   

OMG

Av Julia - 15 september 2012 13:26



Bloggen håller på renoveras.. Så det kommer bli lite rörligt!


    Love Julia   

Av Julia - 15 september 2012 13:05


                                                  
                   HEJ!  

Idag red jag i skogen, det gick bra.. hände inte så mycket. Det är ganska långsamt nu när jag bara

får skritta honom. Jag gjorde lite skänkelvikningar och gjorde lite halter och backa osv. Han var seg men på vägen hem så skrittade han på väldigt bra!  

Har inga bilder för min kamera är hos pappa men jag ska åka och hämta den idag !

 

                                                 Love Julia  

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards