forstaponnyn

Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Good morning !

Av Julia - 16 september 2012 10:15


                                                                              Hej  

Nu på morgonen så red jag Kasper en sväng och gjorde stall sysslorna. jag red först en bit på vägen sen en liten liten bit in i skogen och Kasper blev helt "skogs" tokig! Haha!  Han typ bara tog tag i bettet och gick. Jag drog i tyglarna allt vad jag kunde men han bara gick men sen kunde jag vända honom och då blev det hemvägen och då tog han tag i bettet och började trava och det får han inte göra!! Sen kom jag ut på vägen och då lyssnade han på mig igen och var as pigg på vägen hem!   

 

Bus ponny!    

 

I stallet har jag en yoga boll som kasper brukar leka med men jag har aldrig fått det på film så jag kunde visa er men det kommer i ett annat inlägg senare jag måste fixa den med lite ljud och sånt!    

Här kommer lite bilder på morgon trötta Kasper som INTE är redo för en ridtur!  

     

 

                                   Love Julia   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 17 januari 2013 18:07

  Ny blogg ...om mig och stormen. Den här bloggen kommer inte tas bort men kommer inteee uppdatera sååå mycket sen <3 :(  www.wildstormwind.blogg.se  ...

Av Julia - 2 januari 2013 20:59


                                                                               Hello^^ Nu på kvällen så red jag Kasper i padocken och myste bara på jag red med repgrimma och ledrep.   Han var jätte duktig. Jag tränade på att stanna och sen travad...

Av Julia - 1 januari 2013 12:30


  Hej!   Jag tänkte bara berätta att jag ska bara skriva om Kasper här. Det kommer nog inte bli så mycket inlägg men vill bara att  den blogg ska vara ägnad till Kasper eftersom den heter som sagt förstaponnyn.    Men jag tänkte skapa en an...

Av Julia - 25 december 2012 16:01


                                                                                ...

Av Julia - 25 december 2012 15:55

                                                                     Halloj! Nu har det varit julafton och jag tänkte visa lite vad jag fick men inte allt. Här är även lite bilder på när mamma och jag skulle rida ut på juldagsmorgonen.     ...

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards