forstaponnyn

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Julia - 20 september 2012 19:56


                                                                                Hej!

 

Nu ska jag gå och lägga mig med en Western tidning och sova.    

 

Imorgon kommer vetrinären hit på morgonen Klockan 09.00 . Är lite nervös.. eller super nervös! Hoppas han kommer med ett gott humör och goda nyheter. Oh., Skulle vara jätte snällt och stöttade om ni komenterarde nåt .    

 

Okej!  

 

                     

 

                                       Love Julia   

Av Julia - 20 september 2012 19:39


                                                                        Helojjsan!  

 

idag gjorde jag en egen trail bana ! Hihi ! Jag fick använda det jag har som redskap   Jag tränade neck-reining , sidepas , backa L sen så gick jag över presening och red in i transporten. 

Allt gick bra men jag MÅSTE verkligen träna jätte mycket på att backa L och sidepas . Han har glömt bort allting sen jag tränade sist.

 

Men jag ska ta det lugnt nu och börja med att träna på att forma honom och stanna backa och sånt men jag ska även träna trail bana 1-2 gång. per vecka. 

Här kommer lite bilder på redskapen jag har när jag tränar trail!  

     

Och Bästa Erik har gjort en...

BRO ÅT MIG!!!!   Super glad ! Såhär ser den ut ..

Fin va?

 

                                      Love Julia    

 

 

 

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards