forstaponnyn

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Julia - 17 september 2012 19:48

         

                                                                             Hej  

 

Idag red jag på vägen och sen så såg jag några jordiga traktor spår in i skogen. så jag red in där för att det såg spännannde ut. Det var lite knöligt men det gick bra . superbra träning för Kasper så får han lyfta på benen och så!

 

Och till det spännande för idag!!

Jag red sent idag och då behövde jag

REFLEXER!

första gången på den här vintertiden.   

 

                                                                                        

     


                                                          Love Julia   

Av Julia - 17 september 2012 16:00


                                                                             Hello^^

 

Nu sitter man och ska snart plugga svenska engelska och spanska önska mig lycka till!  

Medans hästarna ser ut och ha det bra!   

   

 

                                              Love Julia   

Av Julia - 17 september 2012 07:05


                                                  
                  Morgonmys !   


Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards