forstaponnyn

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 6 maj 2012 20:06


                                                  
                 Hej 

GUD !!!! vad jag längtar tills i morgon då jag ska till kasper. Åker dit efter middagen typ vid halv 7 så det blir ganska sent. Men bloggar inna noch efter ridningen imorgon. Oneejj! Imorgon är det skola nejj!!! Sommarbild*

   

   

Av Julia - 6 maj 2012 16:48


                                                  
              Hej 

Ja nu är jag hemma och har varit hos mina låtsassyrror och deras hästar. Dom red ut och var som en ridlärare till dom typ. Här kommer lite bilder på dom 

Linneas blogg :  www.linneateir.devote.se

Agnes blogg: www.miniponnyn.blogg.se  

Bloggar mer ikväll! Snart blir det hemgjorda köttbullar och mos till middag 

           

Av Julia - 6 maj 2012 11:32


                                                  
                 Hej 

Nu ska jag snart till mina låtsassyrrors hästar. Det ska bli jätte roligt. Det kommer mycket bilder på det lite senare när kommer hem. Imorgon åker jag till min lilla älskling och rider. Jag tror jag ska rida barbacka och hoppa lite om jag kan sitta kvar xD  


TACK! alla som läser min blogg! Vill tacka www.londonryttaren.blogg.se för att hon komenterar mycket och läser den typ hela tiden vad jag har uppfattat det som! 

Igår hade jag 36 besökare så jag är jätte glad! 

Nu har jag lite press på mig för att många vill ju att jag ska skriva så mycket som mycket. Och jag försöker. 

Gnägg gnägg syns!

      

Av Julia - 5 maj 2012 22:36

  

                                                  
                   Hej!

ALLA som läste inlägget som jag la ut om en tjej som skrev en taskig komentar så är det lurreträgeri! Det måste har varit nån annan tjej som skrev dennna komentar och bara var dum mot www.tintinryttaren.blogg.se . Så hon verkar vara jätte ledsen och nu Alla som har komenterat på hennes blogg och skrivit något dumt. Ger om förlåtelse! Inge okej! 


VILKEN MISSTAG! SOM GICK SÅ FEL!!!!! 


Om du läser detta Tintinryttaren så ber jag stort om förlåtelse! Jag är så ledsen. Fick mycket skuldkänslor nu... Jag har komentera hennes blogg och skrivit förlåt! Så snälla skriv förlåt till henne för min skull!

Om ni inte fattade vad som har hänt så kan jag berätta nogranare om ni komenterar och frågar så får ni lite mer förklaring på detta!

      

Av Julia - 5 maj 2012 20:47


                                                  
                 Hej 

Imorgon ska jag ut och jogga och följa med Linnea och Agnes till doms hästar och knäppa kort! För Agnes har gjort en ny blogg som heter www.miniponnyn.blogg.se men hon har inte skrivit nåt än men ni kan ju hålla utkik efter inlägg och en header. 

Mamma hade ridit Kasper idag och ridit ner till byn och det gick bra så jag kanske jag rida till ljungan till sommarn. Jag ska försöka rida dit mer och vänja honom vid alla flaggor som viftar och så. 

Hörs imorgon!

       

Av Julia - 5 maj 2012 16:26


                                                  
                Hej 

Sorry för jag inte har skrivit på hela dagen men det är därför att jag har varit på konfermation. 

Men det blir inge ridning i helgen. Men till veckan ska jag nog rida två eller tre gånger om jag inte har allt för fullt upp. Med läxor och sånt!

Kaspers och mitt schema denna vecka. 


Måndag: Julia rider

Tisdag: Julia rider

Onsdag: VILA

Torsdag: Mamma rider

Fredag: Julia Horsemanship

Lördag: Julia rider

Söndag: Julia rider  


Ikväll blir det väl eurovision song contest. Och i år ska jag försöka se på hela... 

Bloggar mer sen. 

Här kommer bilder sen idag och en bild när jag red Kasper för några dagar sen.

Småsyrrorna smilar STORT för kameran 

               

 

Av Julia - 4 maj 2012 21:20


Här kommer en video som Maja har gjort till mig! Tack Maja  

 

 

Av Julia - 4 maj 2012 15:01


                                                  
                 Hej 

Imorse så gick vi ut med Kapser och tittade och han inte hade blivit halt eller skadat sig och det var ingen skada på benen.  Men här kommer bilderna från igår. Här är bara några av dom. Tack Maja för hjälpen!  Ursäkta mina miner!

                 

  

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards