forstaponnyn

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 12 maj 2012 09:07

     

                                                  
        God morgon!

Här kommer lite morgon bilder på min älskling!  Hahaha kul min brosa och jag har vi har låst in våran mamma och låtsaspappa i deras rum för dom tvingar oss att dansa zumba!

       

Av Julia - 11 maj 2012 21:35


                                                 H
ej allihopa! 

Nu när jag gick ner till min mamma och låtsaspappa i vardagsrummet så sa dom attt vi hade fått hem våran transport nu,  och vet ni vart den hade varit?


PÅ CASTINGEN TILL PONNYAKUTEN 4!! I Stockholm. Ja ba... Va? seriöst!

Hahaahaha coolt!   '

   

                                                  
           

Av Julia - 11 maj 2012 21:09


                                                  
                 Hej 

Nu har jag tränat ungefär en timme för Linnea i horsemanship. Det gick super! Jag har fått lära mig jätte mycket om hur jag ska backa honom enklare och när jag löslongerar så ska jag kunna driva på honom utan att han typ attackerar mig. Här kommer lite bilder på träningen och så. 

        

Inte världens finaste bilder som alla andra hästbloggar har med värsta bra kvalitén men jag tycker att det funkar.

 

 

Av Julia - 11 maj 2012 21:00

  

                                                  
                    Hej 

Igår dampade min dator så jag kunde inte blogga. så nu tänkte jag berätta kort om ridnigen var igår. 

Jag red runt grusgropen. Han var jätte duktig. Jag jobbade galoppen. Han var väldigt seg så jag skulle gärna få låna lite galopp av min kompis häst Tösen  eller hur Molly?

Här kommer lite bilder på oss.

       

Av Julia - 10 maj 2012 16:36


                                                  
   Hej 

Livet är riktigt bra nu asså! Härliga familjer, världens bästa kompisar (Olivia, Molly och Maja!)  och VÄRLDENS BÄSTA häst   Tack alla!


Snart ska jag till Kasper. Jag vet inte vad jag ska göra men kanske rida ut och träna galoppen eller forma honom lite. Vet inte än.. Men det kommer iallafall bilder på det äventyret ikväll 

SYNS!

   

Av Julia - 8 maj 2012 16:32


                                                  
                       Hej 

Det blev tidig ridning idag. Åkte till Kasper precis efter skolan och jag slutade halv två.  Jag hoppade och tränade på sidepas.  Han hade jätte stor bjudning mot hindren:) Sidepassen gick väldigt bra! Han förstog tillslut vad han skulle göra.  

Har tyvärr inge bilder när jag rider men här kommer några bilder när vi myste på stallgången. 

            

Av Julia - 7 maj 2012 22:07

  

                                                  
                     Hej

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jag kom hem halv tio och är super trött. Jag har duschat, letat mobiladdare ,blåst håret m.m. 


Westernträningen: Det gick superbra! Han var överförväntat duktig. Vi var 7 stycken men nästa gång ska vi dela på oss och ha olika tider så det inte blir så många. Jag gjorde sidepas öppnade grinden , över presening, bron osv. Han blev lite pigg ibland och sparkade bakut och bockade lite lätt. Men det gick bra ändå! 

Jag ska försöka vara med på varenda träning. 

Jag fick jätte mycket beröm för joggen. Han var skitduktig då. Lunkade på super! 

Här kommer lite bilder på Kasper hemma och på träningen. 

                  

Av Julia - 7 maj 2012 15:22


                                                  
               Hej 

Kan inte tiden gå snabbare!? 

Jag vill så gärna till Kasper! Jag ska på western träning idag!!! Det ska bli jääätte roligt! En av mina bästisar har häst vid mig typ.. och där är det tränigen och då  ska jag rida dit. Det är träning från 19.00 till 20.00 men pappa kommer och hämtar mig vid nio så jag bloggar ganska sent ikväll så ni vet. Mamma ska följa med så hon knäpper väll lite kort antar jag 

Ska åka till Kasper klockan 5 så det är en stund kvar tills jag åker!

Vi syns!

     

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards