forstaponnyn

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Julia - 2 maj 2012 20:21

  

                                                  
                  Hej 

Idag red jag med inger på travbanan och det gick bra men vi skrittade mest för Vilma får bara skrittas. Sen vände jag ner i grusgropen. Och galopperade hela vägen. Han var superduktig! Han var jätte pigg och det var jätte mysigt. Så idag fick han ett rejält pass. 


Muggen har kommit tillbaka  Jag tycker så jäkla synd om honom. Jag börjar bli lute orolig nu när det inte ger sig. Han var alldeles blodig...

Jaja nu ska jag inte deppa något mer. Här kommer lite bilder på min lilla sötnos   

       

Av Julia - 2 maj 2012 15:46


                                                                                    Hej 

Jaha nu har jag kommit hem från skolan och är tyyp jäääätte trött. Så jag tänkte rida lite senare. Typ när mamma har kommit hem och  när erik och Inger kommer. Alltså när vi ska ta in dom. Vilket blir ungefär 5-6 tiden.                                                                                                     Så då kommer det ut lite bilder på Kasper och så berättade jag hur det gick!                                      



























Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards