forstaponnyn

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Julia - 27 oktober 2012 16:17


                                                                              Hej  

Nu har jag varit och promenerat med Kasper mot william.Så han fick titta på hästarna där. Han var lite nafsig och så men annars skötte han sig väldigt bra. Här kommer lite bilder från promenaden.    

       

  

                       Love Julia  

Av Julia - 27 oktober 2012 14:16


                                                                                 Hej  

Ursäkta för dålig uppdatering men jag har inte haft tid för att blogga. Men denna vecka är det höstlov och då kommer jag bara att hålla på med hästarna och blogga.

 

Nu på morgonen så mockade jag och så.

Men idag så red jag Stormen för första gången här hemma :) 

Han var jätte duktig. Jag red på travbanan och mamma sprang brevid.    

Jag skittade och travade mycket. Jag gjorde mycket tempoväxlingar och jag kände mig väldigt trygg på honom. Han var väldigt lyhörd och bjöd framåt hela tiden. 

Jag till och med galopperade på honom. Han galopperade jätte snabbt. (enligt mig) 

Det var superkul!   

Jag ska träna upp hans kondition . Men min och mammas plan är att jag lär känna honom och rider honom och får upp hans kondis sen efter nyår ska jag börja åka på lite små tävlingar och ridhus. Och  träna för en tränare en gång i veckan. 

 

Men nu ska Molly och jag börja rida tillsammans igen!  Ser framimot det väldigt mycket!  

       

                                Love Julia  

Kommer snart ett inlägg om Kasper.., ska promenera med honom först.

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards