forstaponnyn

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Julia - 20 oktober 2012 15:14


                                                                               Hej  

Nu tänkte jag berätta lite hur läget är just nu. Med Kasper och så. 

Kasper ä fortfarande dålig och promeneras varje dag men jag och mamma tror att han har ganska ont för att han är inte som han brukar vara. Han Bits mer och går på mig hela tiden. Men i slutet av november kommer vetrinären och då får vi se om han måste tas bort eller att vi har kvar honom. Jag tycker det är väldigt egoistiskt att ha kvar honom om han har ont.  

 

 

Jag har hittat en ny häst. Han   heter StormWind men kallas Stormen. Han är 5 år och är en welsh partbred. Jag har ridit honom två gånger nu och mamma och jag har bestämt oss att vi ska köpa honom. Men han måste gå igenom vetrinärbesikningen. Men om det går som det ska så kommer han hem till mig så snart som möjligt!  

 

Men bara för att jag ska få en ny häst så betyder det inte att jag inte ÄLSKAR Kasper lika mycket. Han är min bästa vän men han kommer antagligen inte kunna ridas igen men nu är det som det är och jag hoppas att jag kommer få ha två sagohästar i mitt stall.       

 

Här kommer en bild på lilla Stormen från kameran som jag inte har någon sladd till för den är hos mamsen!    

 

 

  Love Julia  

 

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards