forstaponnyn

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Julia - 23 oktober 2012 19:28


                                                                             Hej  

 

Idag vetrinärbesiktade vi Stormen och han gick ut utan anmärkningar!! Jippi! Så nu står han i stallet nyskodd och glad. Jag tänkte skriva ett schema hur jag ska träna Stormen denna vecka och Kasper.  

 

 

        Kasper                                                                 Stormen  

 

Onsdag: Promenad (skogen)             Onsdag: Promenad (runt huset och lite på vägen)

Torsdag: Promenad  (mot William)   Torsdag: Promenad (skogstur)

Fredag : Longering                             Fredag: Promenad (stanna & backa) 

Lördag: Promenad & massage        Lördag: Rida  (lugn skritt & travtur på travbanan)

Söndag: Promenad (mot william)    Söndag: Rida (runt grusgropen) 

 

                                  HÖSTLOOOOOOV!!!!  

 

                              Love Julia  

 

Hade inte kamera sladden men imorgon kommer det lite mer bilder på mig och Kasper+Stormen.  
      

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards