forstaponnyn

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Julia - 11 december 2011 17:46

                                                  
                   =D


Hade alarm på 07.45 och sov en kvart till efter alarmet. Albin och jag sov skafötters. Albin= Brosa

Gick ner och gjorde frukost åt honom och tog upp så han fick frukost på sängen. Efter det gick jag ut till stallet. Inger och Erik var redan där och dom hade tagit ut hästarna. Jag tittade underlaget i padocken och sen mockade jag ooch fixade vatten och senare följde jag med Inger och Erik och tittade hur det var för underlag på travbanan. 


Albin och jag åkte spark och bara myste. Vi satte oss på morfars och karins gård mittemot våran i solen. Vi år kakor och apelsiner. Sen kom erik och inger  och mamma skulle rida. Jag gjorde iordning kasper och han var super duktig.


Nu sitter jag och tittar på Twilight New moon med mamma och albin super mysigt! 


                                                  
                   XOXO Julia

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards