forstaponnyn

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Julia - 8 december 2011 18:46

                                                  
                   Torsdag kväll..,.-.


Nu sitter jag i köket och lyssnar på musik och bara slappar. Det är jätte mysigt med mörkret utanför fönstret och tända ljus inne. MIndre mysigt med diskmaskinen som låter men skit skit samma.   Lars (mammas sambo) och hämtade mig och min lillebrosa hos våran pappa och när vi kom hem så sprang jag direkt in till stallet och hälsade på kasper och vilma. Inger och Erik var där och Inger ,jag pratade lite och hade det jätte roligt. Tog ut kasper på stallgången och borstade honom och prövade tomteluvan som jag sytt på syslöjden. Den blev jätte bra! Han blev skitgullig  


Sen gick jag in och åt mat med mamma,lars och brosan. Mamsen fyller ju år idag ! # 36 långa år  GRATTIS!  

Det var nog allt!                                           XOXO   

Av Julia - 8 december 2011 09:34

                                                  
                  <3

Nu sitter jag med världens bästa Olivia på skolan och väntar på lektionen ska börja...typ 35 minuter kvar nu! Sköönt! Jag hade tänkt börja skriva igen efter min långa vila med benet brutet.  I helgen tänkte jag rida lite och träna hanteringen. Han har tappat helt respekten för mig och lyssnar inte alls. Förra helgen så gjorde han en back utare mot mig på stallgången. Då brann det för mig! Jag måste börja på en ny kula och är väldigt peppad för det.-.    jag tänkte lägga ut lite klipp på Kasper när han tävlar osv. Men inte jag på ryggen.  XOXO Julia  





Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards