forstaponnyn

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Julia - 9 december 2011 15:27

                                                  
                         9 December


Hej! Några veckor innan jag bröt benet så började jag skriva en ridagbok som handlar om hur det gick att rida och hur det var med hanteringen och så. Så nu tänkte jag att skriva det här.  


För så var jag ute till kasper. Inger,Erik och jag tog in hästarna för att det har snöat och regnat HELA dagen så dom var helt genomblöt fast dom hade täcken. Nu börjar jag med dagboken.


Hantering: Det gick ganska bra..Han var lite stressad han bet på kedjorna på stallgången. Har med mig spöet fall det skulle vara något. Torkade honom på halsen och frambenen. Han gillade inte när jag torkade honom på frambenen men tränade honom på det en liten stund.


Ridning: Red ej.


Övrigt: Han får ha fleccetäcket på sig tills jag ger dom kvälls hö.


                                                  
                            XOXO Julia     

Av Julia - 9 december 2011 06:37

                                                  
                     06.38


Godmorgon! Allihopa! Upp och hoppa...! Nu har jag fixat mig och v arit ute hos kasper härch jag  på morgons kvisten. Mamma och jag gick till hästarna klockan 05.50 Vaknade innan alarmet! Niiice  När jag kom ut till hästarna så gav vi dom en liten klick hö och sen gick vi ut till hagen och la resten av höet där.  Borstade Kasper och myste lite  Tog ut han och super nöjd med allt nu på morgonen"! Längtar tills jag tills jag kommer hem och får pussa på hans mule.                                         XOXO JUlia  

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards