forstaponnyn

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 19 februari 2012 11:27

                                                                      Här är lite bilder sen ridturen idag!       

Av Julia - 19 februari 2012 08:47

     

 
Av Julia - 18 februari 2012 18:42

  Så sjukt söt häst!!! *^^

Av Julia - 18 februari 2012 17:48


                                                  
                     Halloj!

Nyss har man varit ute med Maja på ett skidvarv. Det var jätte kul! Höll typ på att skratta ihjäl oss. Vi ramlade hela tiden! HAHAHAH! Men nu ska vi gå ut till hästarna och ta in dom. Mysa lite. Sen imorgon ska vi ut på stall jour klockan klockan 07.00 . Tidigt men det är ju skönt och komma upp tidigt!   Kram // Julia & Kasper    

Av Julia - 18 februari 2012 13:07

            Lite försenade men nu eller aldrig.... Här kommer dom fina bilderna!  P.s men bara några..

Av Julia - 18 februari 2012 12:35


                                                  
                  Hej!

Idag har jag ridit Kasper på travbanan han va jätte duktig och han blev väldigt svettig. Galopperade på hela tiden. Som sagt han var jätte duktig. Sen när jag kom hem så gick jag in i padocken hade med mig kameran och en yoga boll. Han puttade på den och han tyckte den var riktigt kul. Han kanske var en fotbollspelare i sitt förra liv :P Sen gick jag över presening med honom och det gick jätte bra sen började mamma skaka den och han tyckte det var lite obehagligt men han gick över den en då. Sen prövade vi parasolen och mamma flaxade den och föll ut den och in den. Den tyckte han var mer obehagligt så den jobbade vi med lite längre tid. Men ha är ju rena polis hästen.  Fick iden från ponny akuten. Super bra grej och mycket rolig. Rekomenderas. Här kommer lite bilder sen idag<* Kram //Julia & Kasper   

Av Julia - 17 februari 2012 20:08


Idag red jag i padocken och hoppade. Maja var med idag och var ridlärare och knäppte kort. Hon åkte hem alldeles nyss och hon ska ladda in dom hennes dator och sen ska hon skicka dom till mig så dom kommer snart! *^^ Så stäng inte av datorn för att det kommer sjukt fina bilder på ryggen och på min sötiiis<!             P.s Random bild.... Det är när jag gjorde en film på skolan:)    

Av Julia - 16 februari 2012 18:49

                                                  
                             Hej!  


Jag är sååååååå tacksam för alla som har komenterat och tittat på min blogg! Genom den här bloggen har jag fått veta så mycket om Kaspers bakgrund! Så TACK allihopa!    Kram /// Julia & Kasper   

 

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards