forstaponnyn

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Julia - 21 februari 2012 20:03

                                                       
                Hej!

idag red jag i padocken och tränade grundläggande grejor som att att han skulle gå böjd i hörnen och så. Det bästa med idag var nu på kvällen. Jag var borta så Erik och Inger tog in hästarna. Så sen när jag kom hem så gick jag till Kasper och myste och borstade. Först började jag med att borsta honom sen masserade honom lite och tog honom överallt på hans kropp. Under magen ville han inte att jag skulle borsta men då har jag lånat en horsemanship bok från bibloteket idag som det stod att man skulle ta ena handen och göra cirklar typ på halsen sen skulle man närma sig sakta till där hästen inte vill att man ska ta på. jag gjorde det och det gick jätte bra!   han visade jätte mycket respekt. När jag myste med hans huvud så la han ner huvudet och började tugga jag baaa YEESS!!!!!

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards