forstaponnyn

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Måndags ritten

Av Julia - 20 februari 2012 19:13

  

                                                  
                   Hej!

Idag red jag i padocken och hoppade. Det gick jätte bra!Han var mycket piggare än vad han brukar vara när jag hoppar. Han stannade inte liksom framför hindret och sen hoppade utan hoppade direkt. Hoppade inge högt för att villeträna tekniken för både han och mig. Tränade att ha ner hälarna stå riktigt upp över hindren. Runda hörnen fint och rakt på hindrerna. Tränade också på att han skulle galoppera från skritt. Det går faktiskt jätte bra!  


Imorgon kommer en horsemanship bok till bibloteket som jag hämta då. Jag gick ditt idag men då hade inte dom någon inne. Men då ska jag läsa den och sätta igång Kasper med lite övningar. :)    


                                                               Kram Julia & Kasper

 
 
karolina

karolina

1 mars 2012 11:48

Hejsan Julia!
Karolina heter jag,har googlat runder lite efter just "Kasper Boy". Har nämligen tidigare varit ägare tillhonomoch han var världen mysigaste ponny. Köpte honom när han var 5-6 år och hade honom i ungefär 3 år. Undrar hur han mår och hur det går för er nu? Såg hur vit han blivit, var och hälsade på honom även när en liten flicka vid namn Kornelia köpt honom och vilken skillnad det blivit på hans päls! Har gamla bilder på honom som rätt så grå som du kanske skulle vara intresserad av? :)

Ha en bra dag och krama om honom hårt från mig! :)
Mvh Karolina D
karro_111@hotmail.com

http://karsing.blogg.se

Julia

1 mars 2012 18:54

Gud vad kul! Har fått jätte många komentarer av tjejer som har haft honom tidigare än mig. Kan du berätta lite hur han var när du hade honom? Hur många år var han då? Det skulle vara jätte kul om du kunde skicka lite bilder på han på min mail. julia.vesterlund@hotmail.com

Ska krama honom jätte hårt från dig! Mvh / Julia:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 17 januari 2013 18:07

  Ny blogg ...om mig och stormen. Den här bloggen kommer inte tas bort men kommer inteee uppdatera sååå mycket sen <3 :(  www.wildstormwind.blogg.se  ...

Av Julia - 2 januari 2013 20:59


                                                                               Hello^^ Nu på kvällen så red jag Kasper i padocken och myste bara på jag red med repgrimma och ledrep.   Han var jätte duktig. Jag tränade på att stanna och sen travad...

Av Julia - 1 januari 2013 12:30


  Hej!   Jag tänkte bara berätta att jag ska bara skriva om Kasper här. Det kommer nog inte bli så mycket inlägg men vill bara att  den blogg ska vara ägnad till Kasper eftersom den heter som sagt förstaponnyn.    Men jag tänkte skapa en an...

Av Julia - 25 december 2012 16:01


                                                                                ...

Av Julia - 25 december 2012 15:55

                                                                     Halloj! Nu har det varit julafton och jag tänkte visa lite vad jag fick men inte allt. Här är även lite bilder på när mamma och jag skulle rida ut på juldagsmorgonen.     ...

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards