forstaponnyn

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Julia - 8 augusti 2012 11:05


                                                  
                   Hej..,

Jag har inte bloggat på ett tag nu för att Kasper har varit dålig och har inte orkat blogga.

Vetrinären kom hit och det visade sig att han har en blödning i senan. På vänster fram.

Så nu har han gått med bandage i 8 dagar tror jag.

Men igår morse så såg erik och inger att han hade tagit av sig bandaget på nått konstigt sätt och han var alldeles svullen och varm. Så det verkar inte bli bättre...


Om svullnaden har gått ner på fredag så ska jag börja skritta honom . och det ska jag göra i .....

6 veckor . Sen börja bygga upp honom i lite trav  i 4 veckor . och i mitten av oktober kommer vetrinären igen och tittar om han är okej.


Är såklart jätte ledsen och rädd.

För lite mer information om nån är nyfiken kan ni komentera.

Syns! Julia

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards