forstaponnyn

Alla inlägg under juli 2011

Av Julia - 6 juli 2011 21:48

                      

Min dator har haft damp några dagar nu! Jag har inte gjort så mycket har varit i hudik! Ni kommer få se bilder på vad jag köpte! Jaaa...Kasper har kastat av mig ! Men det gjorde inte ont bara lite skrapsår på händerna! Så här var det kortfattat! Jag var ute och red i skogen en annan  häst red ganska nära mig! Hon re framför mig! Jag höll in Kasper men han ville inte han sparkade bak ut 3 gånger sen så gjorde han det en till gång och jag åkte SuperMan över halsen på honom!   Tjooo Hoo! Här kommer bilder allt möjligt som jag har gjort dom här tre dagarna!  

?

Av Julia - 3 juli 2011 21:13

    

Av Julia - 3 juli 2011 20:59

       

                                                  
ChaCha bloggen!  

Ska berätta om Söndag dåe!:) Jag vaknade halv elva,då gick jag ner och lekte med små syrrorna ett tag och städade inne på rummet.   Lite senare till lunch så åt jag nudlar med kyckling smak  Mummmsss! Sen sofftade jag framför teven och tittade på Phineas och Ferb det är as bra!!!   Lite senare klockan 6 skulle jag,Albin,Linnea och Agnes åka och se på cirkus Wictoria. Den var sådär!... Men lite kul var den med hästarna och kameler och katter. Här kommer lite bilder!                                            Hejdå! Syns imorgon!<3

Av Julia - 2 juli 2011 22:00

Idag har jag varit på HillClibing på gumsekullen!   Det  var sjukt kul! Är hos pappsen nudå! Mamma har longerat Kasper idag får man hoppas...    Så han får lite mortion . När vi kom hem från HillClimbingen så bytte vi om till badkläder och åkte och badade före maten. Det var as varmt i vattnet! Awesome!  Sen åt vi grillat kött med potatis och bearneise sås! Mums! Senare på kvällen så såg familjen + jag på MEGA MIND (om inte nån vet vad det är,så är det en tecknad film) och sen sjung vi singstar och nu sitter jag vid datorn med låtsassyrran AGNES!   Det var nog allt!                      Hejdå! Syns ímorgon!   


                           

Av Julia - 1 juli 2011 17:11

                                                  

        

                                                  

   Hej!

Den här bloggen kommer handla om mig och min häst kasper boy. Våra framgångar och motgångar. Han är min första ponny och och det här kommer att bli jätte kul! Jag hoppas ni komentera,följer min blogg!Det kommer bilder  på Kasper senare!   Datorn är så seg!!!


                            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hello!
Jag heter Julia och är 14 år och den här bloggen kommer handla om mig och mina hästar Kasper & Stormen ! Hörs!
// Julia :))

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards